Тема: Ступені порівняння якісних прикметників
Мета:
знати, які прикметники є якісними, як утворюються ступені їх порівняння;
уміти утворювати ступінь порівняння якісних прикметників.
Завдання
1. Працюємо над помилками, допущеними при виконанні тестових завдань
із теми "Прикметник як самостійна частина мови"
ВИКОНАТИ РОБОТУ НАД ПОМИЛКАМИ
2. Перегляньте навчальне відео.
ДИВИТИСЯ ВІДЕО
3. Ще раз прочитайте правило за підручником с.135. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ВИНЯТКИ!
4. Виконайте вправу за підручником № 355 с.137
5. Виконайте завдання за відео.
ПОЧАТИ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
Виконали? Молодці! Не забудьте вивчити правило с. 135, 136.
із теми "Прикметник як самостійна частина мови"
ВИКОНАТИ РОБОТУ НАД ПОМИЛКАМИ
2. Перегляньте навчальне відео.
ДИВИТИСЯ ВІДЕО
3. Ще раз прочитайте правило за підручником с.135. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ВИНЯТКИ!
4. Виконайте вправу за підручником № 355 с.137
5. Виконайте завдання за відео.
ПОЧАТИ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
Виконали? Молодці! Не забудьте вивчити правило с. 135, 136.
Немає коментарів:
Дописати коментар