четвер, 9 березня 2017 р.

Говорімо про Шевченка

Незвичайний письменник, вірші дивовижні. (Платон Крилов)
Твори з душею. (Софія Ксендзова)
Дуже подобаються вірші. (Микита Бондарев)
Я теж поет, але початківець у поезії, намагаюся, щоб і мої вірші були такими співучими. (Віторія Дем'янова)
Я "познайомилася" з Тарасом Григоровичем Шевченком ще в початкових класах. У його віршах  - глибокий смисл. (Тетяна Булгакова)
Сьогодні ми розмовляли про життя та творчість Тараса Григоровича Шевченка. Я зробила висновок, що він батько поезії. (Дар'я Жарун)
                 Яскраві вірші. (Анастасія Сазонова)
                 Вірші є неповторними, яскравами. Тарас Григорович Шевченко є одним
                 із моїх  улюблених поетів. (Федір Воронін)
                 Вірші яскраві, щирі. (Ольга Рибачук)
Припав до душі вірш "Мені тринадцятий минало". (Катерина Жолка)
Для мене Тарас Григорович рідний. (Олексій Анохін)

                                         




Немає коментарів:

Дописати коментар