пʼятниця, 19 травня 2017 р.

Ви ніколи не замислювалися, як воно - бути чарівником?

А Оля Рибачук, учениця 7-Б класу, точно знає, що треба робити чарівникові. До речі, її вірш "Якби я був чарівником" - літературний дебют.

                                       Якби я був чарівником,
                                       Я б тоді був мандрівником.
                                       Я б чари дарував  усім:
                                       І щастя – більше в разів сім.
                                       Я б веселку намалював,
                                       Барв особливих би додав.
                                       Я б квіти дарував усім:
                                       Любові – більше в разів сім.
                                       Бо людям мало чарівного,
                                       Деякі хочуть дивного
                                       Життя, і ранку, і сонечка.
                                       Для чар відчиняй віконечко.

 Але навіть чарівникові треба навчатися. Пам'ятаєте, що сталося з чарівником, який погано навчався, героєм відомої пісні? Невже забули?  Тоді слухайте та дивіться.


Автор відео: Алла-Алла
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=OZnn-SlIHkg

Немає коментарів:

Дописати коментар